ہندوستان کی بزدل فوج افواج پاکستان کا مقابلہ نہیں کر سکتی،اسی لئے معصوم شہریوں کو نشانہ بناتی ہے۔وزیر اعظم آزاد کشمیر راجہ فاروق حیدر خان
No image اسلام آباد ۔ وزیر اعظم آزادجموں وکشمیر راجہ محمد فاروق حیدرخان نے سیز فائر لائن سما ہنی میں بھارتی افواج کی طرف سے سویلین آبادی کو نشانہ بنانے کی شدید مذمت کرتے ہوئے اپنے ردعمل میں کہا ہے کہ ہندوستان کی بزدل فوج میں اتنی جرات نہیں کہ وہ افواج پاکستان کا مقابلہ کر سکے اس لیے خونی لکیر پر آباد معصوم شہریوں کو نشانہ بناتی ہے ۔ سیز فائر پر بسنے والے عوام ہندوستانی فوج کی جارحیت سے ڈرنے والے نہیں ہیں وہ افواج پاکستان کے شانہ بشانہ دفاع وطن کیلئے قربانیاں دے رہے ہیں۔ انہوں نے کہاکہ بھارت مسلسل سیز فائر لائن کی خلاف ورزیاں کر رہا ہے ۔ عالمی برادری اور اقوام متحدہ کو بھارتی جارحیت کا فوری نوٹس لیناچاہیے ۔ مقبوضہ کشمیر کے عوام گزشتہ برس پانچ اگست سے بھارتی فوج محاصر ے ہیں ، بھارت مقبوضہ کشمیر کی سنگین صورتحال سے توجہ ہٹانے کیلئے خونی لکیر پر سویلین کو نشانہ بناتا ہے ۔ وزیرا عظم نے کہاکہ بھارت کو کشمیریوں پر ڈھائے جانے والے انسانیت سوز مظالم کا جواب دینا ہوگا، کشمیریوں کی قربانیاں رنگ لائیں گی اور بھارت کے ناپاک قدم ریاست جموں وکشمیر کی مقدس دھرتی سے اٹھ کررہیں گے۔وزیر اعظم نے اس موقع پر سیز فائر لائن پر دفاع وطن کیلئے قربانیاں دینے افواج پاکستان کے جوانوں اور سیز فائرلائن پر بسنے والے عوام کو خراج عقیدت پیش کیا۔ وزیر اعظم نے ہدایت کی بھارتی فائرنگ سے زخمی ہونے والے افراد کو بہترین طبی سہولیات فراہم کی جائیں۔
دریں اثناوزیر اعظم سے جموں وکشمیر ہاس میں سینئر وزیر چوہدری طارق فاروق ، وزیر اطلاعات راجہ مشتاق احمد منہاس ، وزیر شہری دفاع احمد رضا قادری نے بھی الگ الگ ملاقاتیں کیں اور باہمی دلچسپی و سیاسی امور پر تبادلہ خیال کیا گیا۔ وزیر اعظم سے وزیر قانون سردار فاروق احمد طاہرکی قیادت میں بلوچ کے وفد نے بھی ملاقات کی ۔ وزیر اعظم نے پاکستان ریڈ کریسنٹ سوسائٹی کے سابق چیئرمین ڈاکٹر سعیدا لہی نے بھی ملاقات جبکہ یاسر منشااور سردار طارق کی قیادت میں مسلم لیگ ن یوتھ کے وفد نے وزیر اعظم و صدر مسلم لیگ ن راجہ محمد فاروق حیدرخان سے ملاقات کی ۔
واپس کریں